Dojazd do Klienta
Opłata „dojazd do Klienta” składa się z dwóch części.
Część pierwsza
to tzw. „kilometrówka”= 1,40 zł netto + VAT
Opłata za dojazd do klienta liczona jest za przejazd faktycznie pokonanych kilometrów wg. wskazań licznika kilometrów samochodu, z siedziby CPC Ciepłodom do Klienta i z powrotem do siedziby CPC Ciepłodom , pomnożonych przez stawkę opłaty wskazaną wyżej.
Minimalna opłata = 50 zł netto.
Jeżeli korzystamy z dróg płatnych, należy doliczyć opłaty za te drogi.
Część druga,
to ryczałtowe wynagrodzenie serwisanta w tracie czasu dojazdu – jadąc samochodem w czasie pracy do pracy u Klienta jest w pracy i oczekuje zapłaty.
Wynagrodzenie „w drodze” liczone jest jako 50% stawki za r/h usług serwisowych.
Do uproszczonej oceny / wyceny tego zakresu służy nam mapa Google : https://goo.gl/maps/YbgovKChCu92
przy czym w zależności od warunków drogowych, pory roku itp. nie zawsze wybieramy drogę „najkrótszą”.
Obsługa serwisowa TYP-A
Czynności serwisowe instalacji wykonanych przez CPC Ciepłodom – nie podlegające gwarancji.
Stawka za każda rozpoczętą godzinę pracy serwisanta = 130 zł netto + 23% VAT
- początek pracy : godzina, o kótrej serwisant dojechał do miejsca serwisu wskazanego przez Klienta,
- zakończenie pracy : godzina, o której serwisant odjechał z miejsca wskazanego przez Klienta.
Czynności wykonane w dni : sobota, niedziela i ustawowo wolne od pracy : stawka podstawowa x 2. Czynności wykonywane w godzinach od 18.00 do 8.00 – stawka podstawowa x 2. W przypadku realizacji zlecenia w dni wolne od pracy w godzinach „nocnych”, należy dodać również tę stawkę.
Do ceny usługi należy doliczyć wartość zużytych materiałów (do rozliczenia przyjmujemy ceny katalogowe producentów na podstawie oficjalnych cenników obowiązujących w momencie usuwania awarii) i koszty dojazdu
UWAGA – w zdecydowanej większości przypadków awarie usuwane są w czasie krótszym niż jedna godzina a najczęstszą przyczyną „awarii” są samodzielne zmiany w oprogramowaniu urządzenia bez wcześniejszego zapoznania się Klienta z instrukcją obsługi.
Obsługa serwisowa TYP - B
Czynności serwisowe i montażowe (naprawcze) instalacji nie wykonanych przez CPC Ciepłodom – nie podlegające gwarancji. Stawka za każdą rozpoczętą godzinę pracy serwisanta = 260 zł netto + 23% VAT
- początek pracy : godzina, o której pracownik dojechał do miejsca serwisu -wykonania usługi instalacyjnej, wskazanego przez Klienta,
- zakończenie pracy : godzina, o której serwisant odjechał z miejsca wskazanego przez Klienta.
Czynności wykonane w dni – sobota, niedziela i ustawowo wolne od pracy : stawka podstawowa x 2. Czynności wykonywane w godzinach od 18.00 do 8.00 – stawka podstawowa x 2. W przypadku realizacji zlecenia w dni wolne od pracy w godzinach „nocnych”, należy dodać również tę stawkę.
Do ceny usługi należy doliczyć wartość zużytych materiałów (do rozliczenia przyjmujemy ceny katalogowe producentów na podstawie oficjalnych cenników obowiązujących w momencie usuwania awarii) i koszty dojazdu
UWAGA – w zdecydowanej większości wypadków awarie usuwane są w czasie krótszym niż jedna godzina a najczęstszą przyczyną „awarii” są samodzielne zmiany w oprogramowaniu urządzenia bez wcześniejszego zapoznania się Klienta z instrukcją obsługi.